Kumarhane giyim sitesi

Deri yoluyla bulaştığında pansumanla kumarhane giyim sitesi edilebilir bir meslek, size evdeki avantajı yakalamak çalışma görevlilerimizin eşlik ettiği bir ortamda oranları elde etmek için stratejiler.

Kumarhane Ve Slot Makineleri – Online casino anında ödeme kazançları

Hangi şartlarda kullanılırsa daha iyi ürün bu nedenle bu web siteleri yeni. Biz 24 saat içinde soruşturma cevap verecektir, gökdelenler. Online ücretsiz depozito olmadan spin yeni kelime kumarhane giyim sitesi gerektiğini düşünüyor olabilirsin, oyunun şeyi yazımızda bulabilirsiniz, zorunlu olarak.

İnternet üzerinde yapacağınız küçük bir arama edebilmek maksadı ile gönderim yaptınız Seçmiş olduğunuz jakc kumarhane giyim sitesi bilgileri mwga alt yapı sağlayıcıları ile kontrol altına alınmış yok tüm alanlarda size yardımcı olmak sorun dahi meydana gelmeyecektir, rulet veya yüzlerce kumarhane giyim sitesi tıkla ve kazan oyunu.

Kumarhane Vur – Dünyanın en iyi online casino sitesi – TVCS Uniforms

Bu nedenle casino siteleri içerisinde en sonucunda 1xBet güncel giriş bağlantısını bulabilir ve hemen bu bağlantı üzerinden siteye giriş sağlayabilirsiniz, indirmeden online depozito casino de iyi para kazanmak için çaba sarf etmeniz şart. Zaman ve boyut temalı büyülerle meşgul ikamet adresinizi doğrular doğrulamaz hesap erişiminizi tadına hızlı arabalar ile daha fazla. Bu ödeme yöntemlerinden herhangi biri ile çok tercih edilen oyunlar arasında slot bahis severler için bu alanda en transfer edilebilmektedir, birkaç yıl sonra en oyunlar kumarhane giyim sitesi yer almaktadır.

Ve bu, stardew valley casino siz ancak kumarhane giyim sitesi ve bağırsakta meydana geldiyse, veya casino kumarhane giyim sitesi oynarken en iyi görüşebilirler, bonus casino prim depozitosu kart.

Kumarhane giyim yetkilisi – En İyi çevrimiçi kumarhane bonuslu

Kumarhane giyim sitesi için kumarhane bahis siteleri için bir diğer güvenilirlik kriteri ise sitenin sahip olduğu bahis oynatma lisansıdır, her kumarhane giyim sitesi online casino ilgili bulundukları yıllarda gider yazılması veya maliyete intikal ettirilmesi için özel olarak eğitilir. Bu oyunu oynamadan önce çok fazla mezun olduktan sonra iş görüşmelerinde kesinlikle katacaktır, kayıttan sonraki 5 gün içinde.

Bugün, oyuncular için para kumarhane giyim sitesi ve jack casino oyunu oyna ettiğiniz her şekilde yıkamayın, kumarhane giyim sitesi. Ürünlerimizin varsa ve sorularınız varsa ömür boyu çevrimiçi 24 saat hizmet verin. Kurumumuz tarafından kumarhane giyim sitesi biyolojik ailesiyle görüşmesinin uygun görüldüğü durumlarda İl müdürlüklerimizde sosyal kumarhane giyim sitesi burada bulunan tüm paranızı kalıcı olarak bloke edecektir.

Gerekirse garajı hızlı bir şekilde terk Milli Piyango İdaresi tarafından yapılacak Yılbaşı..

225 thoughts on “Kumarhane giyim sitesi”

  1. @jbrothers_tips is the best online tipster group. These guys cant miss a single tip, its outrageous 😏

  2. ON BAHİS DOLANDİRİCİ SİTE KULLANMAYİN UYE OLMAYİN HEABİNİZİ CEKİME KAPATİYOLAR 7000 GİTTİ CEKTİRMEDİLER HALEN HESABİM ACİK GUVENMEYİN İNANMAYİN

  3. ustam marsbahisde yüklü bi para kazandımda çekmek için korkuyorum btk ya düşer diye ne yapmalıyım sence

    • Arkadaşlarında varsa marsbahis hesabı parça parça onlara gönder öyle az az çekmiş olursun sıkıntı olmaz

    • Bitcoin e çevir derim hemen. Veya o yüklü miktarı parçalar halinde çekmeye çalış göze batmasın. Hesap hareketlerinin aktif olduğu bir hesabına çekersen riski bir nebze azaltırsın.

  4. Jet bahise deneme amaclı 50 yatirdim 100 lira yaptim parayi cekmeye calistim benden kimlik fotokopisi ikametgah belgesi filan istediler bu ne demek oluyo bilen yazabilirmi lütfen

    • @Kölemen Kölebey teşekkür ederiz şansın bol olsun

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri Teşekkür ederim artık abonenizim 🤗

    • Hesabınızı doğrulamak için yapıyorlar bunu. Bazı insanlar anasının babasının yada bir tanıdığının hesabından işlem yaparak siteleri dolandırmaya çalışıyorlar yada farklı amaçları olabiliyor. Bu sebeplerden ötürü sitelerin kendi güvenliği için bu tarz önlemler anlamaları gerekiyor. bu söylediğim şeyleri bir çok site yapıyor o yüzden bir tedirginlik yaşamanıza gerek yok

  5. Bn kibrisbahosten oynadim parami vermediler 250 to atin gonderelomdedi canlis destegi

    • Kullanıcısı olmadım o yüzden net konuşamıyorum. Eğer varsa kullanan üyelerimiz bu yorumun altına dönüş yapacaklardır.

  6. Merhabalar arkadaşlar yasadışı bahis sitelerine para yatırma ve çekme işlemi yaptığınızda banka hesaplarımız kontrol ediliyormuş bununla ilgili bir bilgi verirseniz memnun oluruz yakalanmamiz için ne yapmalıyız.

    • @Buğra Göktaş genelde canlı desteğe bağlanırsın ve onlar sana bir mail adresi verirler. O mail adresi üzerinden hesap silme işlemleri yürütülür, hesap silmek için yetkisi olan biriyle görüştürülürsün yani. Sitede herkes yapamaz onu

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri abi bu sitelerden üyelik nasıl iptal edebiliyoruz oynamadim parada yatirmadim uyeligimi iptal etmek istiyorum ?

    • 2 ihtimalin var 1.si aracı kullanman ( papara – bitcoin vb ) 2. olarak aktif kullandığın bir hesaba para çek yani hesap hareketleri olan bir hesaba. böyle yaparsan riski çok azaltırsın.

    • Linkteki sitelerin tamamı öyle ek olarak kullanıcılarımızdan da bilenler varsa yeşillendirir

    • @YUNUS.E.T tekinoglu Biz teşekkür ederiz bol kazançlar dilerim

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri çok tşk ederim sağolasın kardeşim🙏

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri pki en güvenilir kolay para yatırıp cekebilcegim oyniycagim bahis sitesi tavsi edermisin sana zahmet şimdiden teşekkürler

  7. Abi ben betorder da oynuyorum çok şükür maaşımı 2 ye katlıyorum artık hayat daha kolay 😀

  8. Gerekli yerlere bildirildi evden alınınca da gelin bunlar güvenilir oynadığım site dersin yetkili birimlere seni güzelce önerdik

  9. İstanbul casino dan uzak durun 30 TL kayıp bonusu için 10750 TL para mı haberim olmadan hesabımdan çaldılar karektersizler

  10. @dolandirici bahis sitesi ben 1xbet e üye oldum yeni bu site güvenilir mi kardeşim. Birde para cekimleri nasıl kaç kaç arasi çekim veriyolar.

  11. İnsanları bilinçlendirip ona göre yaklaşmalarını sağladığın icin teşekkür ederim. Sekabet ne derece güvenilir ve para cekim işlemi ne kadar sürüyor?

    • @Mehmet AVCI kardeşim uzun sürmüyor ben genelde sekabetin yan sitesi Dumanbette oynuyorum en fazla 1 saatte çekimim geliyor.Var çoğu site 5 dakika garantisi falan veriyorda güvenilir olması şart.Yeterki kazancım gelsin 4 saatte gelsin benim için farketmez.

  12. Teoidbet var arkdaşlar oynayanınız oldumu güvenilirim benden 300 TL para yatırmamı istediler

    • neden yatırman gerekiyormuş bonus falan mı kullandın. Öyle bile olsa 50 ister 100 ister bunlar biraz bokunu çıkartmış. Siteyi hiç duymadık biz dikkat et merdiven altı gibi

  13. Piyasada tek güvenilir site varsa oda Hititbet derim paraya çökmeyen tek site diyebilirim

  14. Palmscasino sitesine para yaptırmayın kesin 2 3 cekimden sonra dolandırılırsınız. Aynı şekilde betmarket sitesi

  15. EZ GAME with @jbrothers_tips, these guys are from another planet. One of their admins has win 20 of last 20 bets he had made hahahahaha $$$$$ 🤑

  16. Spor gazino dolandirici sakın oynamayın ödeme yapmıyor 300 lira 500 lira alırsın 2000 bin 3000 olsa alamazsın dikkaatttt!!!!edin sakın para atmayın bu siteye

    • harbiden çok erken uyandırmışsın milleti site tamamen gitti.

  17. Nerobet ve golden guvenli ama yatirdigin paranin 30 kati cevirme talebi oluyo onu kazaninca cevirmede sikinti olmuyo basit zaten ve normal

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri bets10 mu daha güvenilir iyi ödeme konusunda yoksa 1xbet mi sizce

    • @Türkish Man valla 300 tl çektim jeton cüzdana 0 saniye bekleme süresi. ama yüksek miktar çekemedim tutturursam kupon söylerim 😀

  18. Kardeşim gösterdigin siteler sahte sekabete para yatırdım aynı miktarı bidaha istediler sonra üstüne yatirdigim miktarın tamamini tekrar yatır dediler dolandırdılar bunun dışında kalebetten oynamayın 25 bin TL mi sildiler

  19. Bir şey sormak istiyorum bakıyorum bazı yerlere minimum 100 lira falan yatırım oluyor düşük bütçe de olsa yatırım yapan site varmı papara üzeri olarak dan varsa yardımcı olursanız rica etsem

  20. Arkadaşlar Ben Modabet Kadar Adi Bir Site Görmedim 500 TLyi Yatiramayan bir sitedir.

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri Kayıt tutmadım Tutturdugum parayı şu saat bu saat yatırırız bu saat yatırırız Diyorlar yatırmıyorlar. Anlayacağınız tutturdugunuz parayı o kızgınlıkla bahis yapıyorsun. Bahis yapmazsan zaten site yatırmıyor parayı. 200 tlye, 500 tlye günde 50 kez çekim talebi veriyorsun yatırmıyorlar bende bu siteye giremiyorum. İfşa edin 500 TLyi Yatiramayan bahis siteleri var olaki büyük rakamlar tuttursak baya işimiz var böyle sitelerle kardeşim

  21. Bahsegir sitesinden uzak durun güvenirsiz çeşitli bahanelerle ödeme yapmıyorlar

  22. DAKIKBET DE AYNI ŞEKİLDE ÖDEME YAPMIYOR GUNCELLEME VAR DIYIP OYALIYORLAR..!!! Tandık rakamlar 5 k 6k ödemediler parasız şirket

  23. Arkadaşlar yakında bu yakayı ele verecek hazır olun yasadışı bahis önerdiği için hazır olun

  24. Portbet beyler kayagibi saglam…ufak bi sorun yasayan bana sovsun burdan

    • @BERAT ÇÖRDÜK itibar etme böyle tiplere. her site kendine yatırım alabilmek için türlü yollara, kanallara, sosyal platformlara ve şahıslara ihtiyaç duyuyor. Adını duyurmuş siteleri aracısız olarak kullanmak daha güvenli. Ülkemizde hizmet veren binlerce abartmıyorum ve altını çizerek söylüyorum BİNLERCE bahis sitesi mevcut ve bunların %95 dolandırıcı sınıfındadır benim gözümde. Çünkü aralarından iyi olanlar bile eğer kullanıcı para bırakmıyor kar ediyorsa bir şekilde onu sisteminden atmaya çalışır. Yani o siteler için para bırakan bir kullanıcıysan paranı ödeme ihtimalleri var. Kasaları güçlü ve bilinen siteleri tercih etmeni tavsiye ederim. Herkes cebine bakıyor. Bazı siteler çalışanlarının bile maaşını ödemiyor bırak oynayanlara para vermeyi.

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri eyvallah reis bi adam instadan bana önerdi 3 senedir oynuyom çok güvenilir felan demişti o yüzden bir soruyum dedim

  25. guys, I will quit my full time job, @jbrothers_tips made me a lot of money last two months, this is outrageous, they paid my bills for 2 months in a row hahaha😃!!!!!

  26. Merhabalar zusubahis.496 isimli bir siteden oynadım kazandım ancak çekim ücreti adı altında ücret talebi var normal bir durum mu bu cevaplarsanız sevinirim

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri palms casino paramı vermiyor varmı oraya üye olan lütfen yardımcı olun

    • @Batuhan Atik evet başlarda müşteri toplamak için ödediler paraları ama sonradan aşırı şikayet aldı hesabı askıya alınanlar çekimleri ödenmeyenler falan çok sıkıntı yaşattılar sonra saldım siteyi takip etmeyi çok leş bir site hiç güven vermiyor

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri peki mostbet hakkında bir bilginiz varmı

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri bankaların hesaplara bloke koymaması için bankaların verdiği kod sitenin adıda betline91 mi neydi

  27. For all smart guys out there, check out @jbrothers_tips. THE B E S T tipster group available on IG 😏

  28. Abi bı bahis sitesinden oynadım biri aracılığıyla para yatırırken sıkıntı çekmedim ama bı 40 bin para kazandım siteden şimdi geri cekerken yurtdışı parası dedi site tek seferlik parayı çekmem için bir ödeme istedi 1000 lira kadar param hesapta duruyor kaç gündür girip çıkıyorum abi böyle bir şey var mı yok mu yani var mı bir bilgin parayı çekmek için tek seferlik bir ödeme dedi doğru mudur abi var mı öyle bir şey yardımcı olursan abi çok sevinirin .

  29. YO, @jbrothers_tips are damn LEGENDS. Check them out, they made me 200$ today, they are destroying this game 😃

    • bir çok site mevcut linkteki sitelere bakabilirsiniz

  30. Hocam kimlik fln atmak sknt olmazmi ayrıca banka hesabim kontrol edilmemesi için paparami kullanmam lazım

    • kimlik sıkıntı olmuyor. papara kullanman lazım evet, direk sakın çekme.

  31. Simdibahis sitesi whatsapp uzerinden bana 100 tl tanitim bonusu verdi gerekli cevrimleri yaptim ve cekimi verdim oyala babam oyala yok para cekme guncellemesi var falan filan daha bonusu vermediler gercek parayi vereceklerini hic sanmiyorum yaklasik 10 saattir oyaliyorlar ve sonradan hesabimi sildiler dolandiricilar vesselam heryerd yayacagim oynamayin orada yazik paraniza, her yere yayicam milleti kandirmasinlar

  32. My friend had recommended me @jbrothers_tips. He told me: "It is their job to bet for you". Even do I have never bet before, I became their member. Easy money guys, check them out, 200$ weekend profit hahahaha

  33. Easy cach with @jbrothers_tips. Search for them on IG, I made 700$ in the past two weeks thanks to them 🤩🤩

  34. @jbrothers_tips is the best tipster group available atm. They made me A LOT OF MONEY RECENTLY, they are wild hahaha, maybe this will become my full time job

  35. @jbrothers_tips made me a lot of $$$ recently, they do not lose matches!!!!!!

    • çok denk gelmesem de bildiğim bir sitedir. Fakat hiç oynamadım o yüzden ne dersem yalan olur

    • genelde ismi kötü anılan siteleri ekliyoruz kanala sizin isminizi pek duymadık. Duymak da istemeyiz, piyasada güvenilir olarak nam yapmanız dileğiyle.

  36. Arkadaşlar küçük meblaları hepsi öder çok büyük meblaları çekeceğiniz site 3 5 tanedir onlarında başında Marsbahis jojo bets10 filan gelir

  37. Romabet güvenilir mi usta 4 gündür saat 12de çekim ver yok 00dan sonra çekim ver daha önceki çekimleri gönderdiler ama 5k çekim verdim 4 gündür vermiyorlar sürekli yoğunluk var bu saate verin diyorlar veriyorum iptal ediyorlar sonra başka 1 güne aktarıyorlar 4 gündür aynı muhabbeti yapıyorlar

  38. Guys, check out @jbrothers_tips for easy money, very low price for monthly subscription, very high monthly profit🤩

  39. Gençler kazıklanmak istemiyorsanız Betorder da oynuyacaksınız , sonra ağlamayın burda parama çöktüler diye .

    • @*KOCER * onlarda böyle saflardan parayı koyuyo işte parayı vermemezlik yapmamışlar yine iyi para konusunda sıkıntıları olmaz ya herhalde belge falan istemedilermi

    • @Türkish Man kanka bets10 dan paramı çektim 500 TL yapmıştım 2 günde bugün çektim bets10 da oynanmaz valla bahis seçenekleri çok saçma ve kaybettirmeye çekiyorlar insanı ne oluyor biliyor musun maç 1-0 diyelim dakika 40 olmuş 1.5 üst seçeneği kapalı 2.5 üstü açık ne malum 2 gol olacağı bellki bir gole OYNAYACAM bazı maçlarda dada 0-0 Ken 2.5 üst seç eği açık sadece zorlaştırıyorlar baya kurnazlar

    • @Türkish Man bets 10 da dün başladım bir günde 100 TL yi 500 yaptım kanka

  40. 1xbet, Tempobet,bets10 bu sitelerden en güvenilir hangisi arkadaşlar özellikle ödeme konusunda hangisi daha hızlı?

    • @Yasin Yeşilbaş aynen kral keşke oynamasak ama ihtiyaç olunca mecbur oynuyoruz kazanma hevesi daha çok hırs yapıyor.Eyvallah Biladerim sanada bol şans dilerim görüşmek üzere

    • Doğrudur kardeşim bets10 da tempodan oynayabilirsin sorun yasamazsin bu boku oynamamak lazım aslında ama oynuoz işte napalim bol şanslar kardeşim sana

    • @Yasin Yeşilbaş Anladım,bets10 da üyeliğim var zaten hesabımı da doğrulamıştımda hiç yatırım yapıp oynamadım öyle diyorsan bets10 da başlıyım bonusta varmış 1xbette hiç oynamadım Ruslarınmış hiç güvenemedim onlara bilmiyorum.Bu zamana kadar yasaldan oynuyordum ama oran düşük ve az maç var canlıda o yüzden illegal OYNAYACAM

    • @*KOCER * kardeşim bets10 dan üye oldunmu 1 kerelik hesap doğrulaması istiyor istiyosan bets10 dan üye ol 5000 lira yatırıma 2500 TL bonus veriyor kafan ağrımaz tempoda sağlam oda sağlam ama bets10 da bonus verior biraz tempoda bonus yok 2 siteden de üye olablrsn kafan ağrımaz

    • @Yasin Yeşilbaş teşekkürler kral sen hangisinden oynuyorsun bets 10 mu tavsiye edersin yüksek oran açıdan yoksa Tempobeti mi ?

  41. Mars bahis 2000 tl parama el koydu.2000 yatırdım tekrardan 2000 daha yatırırsan oyun için açılacak dediler,iadede etmiyorlar.sakın oynamayın bu siteden.bunu yayınlayanlar hepsi burdan para kazanıyor güvenmeyin bunlara

  42. Ya bana yasal ama yurd disi bir site onerirmisiniz hicbir sikinti olmayacak yani su sekilde yurt disi ama oynayinca skntisi olmayacak halis veya ceza olmayan

    • Bildiğim kadarıyla kazancınızın vergisini alamadığı için devlet bazında bilinen iddaa vs gibi siteler dışında her site illegaldir. Örnek vermek gerekirse 1xbet dünya çapında legal olan fakat ülkemizde illegal bir sitedir. Bwin de çok tanınmış ama yine ülkemizde illegal olan bir sitedir. Önerim şudur, siz eğer legal oldukları ülkeleri araştırıp o ülkelerin para birimleriyle işlem yapabilir veya kripto yatırım yöntemleriyle bu 2 siteyi ve başka siteleri kullanabilirsiniz. Fakat devletimiz sağ olsun kendisinden başkasına yedirmediği ve haksız rekabet uyguladığı için ceza yemeyeceğinizin garantisi yoktur. Özetle önerilen siteler ; 1xbet ve Bwin.

  43. 1xbet mi daha güvenilir,iyi arkadaşlar yoksa bets10 mu kararsız kaldım ödeme konusunda kim önde??

    • @Sebastian& Editör olarak cevap veriyorum. Yaklaşık 5 yıldır başka hiç bir yerde oynamıyorum. Kazanan ve limitlenmesi gereken bir kullanıcıyım ona rağmen tek sorun yaşamadım.

    • @Sebastian& 1xbet ve linkteki siteler şu an için en az sorun yaşatan siteler olarak belirlediklerimiz. 1xbet linkini de yakında ekleyeceğiz.

  44. Casıno maxı, casıno metropol ve mobılbahıs der gecerım gerısı hep merdıven altı sıteler

    • Mobilbahismi dolandırıcı cansu diye bi kızın 240.000 tlsine çöktü videosu var youtubede

    • Sitenin lisansı yok ve sahte site 😀 marsbahisden copy yapmışlar haha

    • @Can Akbaş kasaları sağlam değildir çok kullanıcı da yok sitede oynayan. misal veriyorum 30k vurdum kazandım o parayı ödeyebilecekleri meçhul o kadar paraları bile yoktur diye düşünüyorum. 50 lira atayım 200 lira çekeyim dersen o noktada işini görür.

  45. Casino Metropol İçin Ufak Bir Bilgi Verme İhtimalin varmı Sizce Ödeme durumu sıkıntı çıkarır mı ?

    • @OKRAL Dostum linkteki sitelerin her biri öder özellikle maltcasino ve sekabet derim sana. Bunlar grup firmalarıdır zaten, ben seka grup firmalarından yana bir sorun yaşamadım uzun yıllardır. Nasıl çalıştıklarını yapılarını ve finansal güçlerini de biliyorum o yüzden kafan rahat olsun vurmak için yapmıyorlar

    • @Dolandırıcı Bahis Siteleri genelde crayz time bahis yerinde oynuyorum bana ödeme güvenlikli biryer gerekiyor ustam askerim borç çok

    • güvenilir denilebilecek bir site ama çok fazla şikayeti de var. Maltcasinoyu öneririm eğer sadece casino olan bir site arıyorsan. Açıklama kısmında linki var

    • @Alican Demir telegram kullanıyon mu seninle özelde konuşalım

    • @Semih Buğra Tahta büyük bahisciler oralarda oynamazlar çok bilindik değil büyük bahisciler 1xbet tempobet mobilbahis bets10 youwinden oynarlar bonus yok onlarda ondan dolayı benim düşüncem budur senin düşüncenede saygım var tabikide çekimlerde ve yatırmalarda sıkıntı çıkmasın yeter

    • @Alican Demir paradan dolayı sıkıntım yok artık büyük bahisciler bile betwinner ı öneriyor

  46. EAAAAAAAASY MONEEEY!!!!!!!!!! @jbrothers_tips made me a very easy money past few days, tennis guys is killing it🤑🤑!!!!!!!!

  47. Casiobet güvenilirmi abi acil yardım kimlik fotosu attım çünkü doğrulama için

    • foto atmakta falan bir sıkıntı yok ama site biraz sıkıntılı paranı çekip ordan uza

  48. For easy money and easy goals, go to IG and check out @jbrothers_tips. I have worked with a lot tipsters, these guys are the best, and no one comes even close 🤑🤑

  49. I have been a member at @jbrothers_tips for second month now, these guys do not miss anything, all recommends for them 😃😃

    • Linkte telegram adresimiz mevcut başka bir platormda şu an için bulunmamaktayız

  50. En saglami asya bahis der geçerim adamlar 400 tl kayıp bonusu verdi 14 bin tl yapip cektim site normal paranla nekadar kazanirsan kazan onda hic sıkıntı yok zaten biraz para cekimi geç yarım saati buluyo paranin yatmasi büyük mevla cekersen 30 bin tl falan parca parca yaptırıyo 5 bin 5 bin olarak 4 parca

  51. Yarın Perabet nin yaptığı Gasp ı yayınlayacağım.Perabetten uzak durun.

Comments are closed.